Informatie over een iPhone? (zie beschrijving)

Ik wil graag een iPhone 4 kopen, maar ik zou graag willen weten hoeveel hij kost, wat ik er op kan doen, ervaring etc.

Graag zou ik eigen ervaring horen. Ik weet dat ik www.apple.com kan kijken en bij de iPhone kan kijken wat ik ermee kan doen :)

Dus kom maar op, links naar sites zijn ook welkom natuurlijk.
Alvast hartelijk bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je kan hem appart kopen voor 16 GB €899 32 GB €999 en bij T-Mobile met €89 met 2 jaar €44,55 en 32 GB €189 met 2 jaar €44.55.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zojuist mij toegekomen informatie: In Griekenland kost een simlockvrije uitvoering met 32mb 780,- Euro. Dus 'over de grens kijken' kan soms lonen.....