Hoe kan ik fotos van een telefoon afhalen als de display kapot is?

Het gaat om een Sony Ericsson K300i

Of weet iemand een adres waar ze dat kunnen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
2.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoek iemand op die net zo´n telefoon heeft en dan mirror je de handelingen... vandaar...

Het beste antwoord

Als de foto's op een geheugenkaartje staan, kun je het beste de geheugenkaart in een kaartlezer stoppen.

Als het op het geheugen van de telefoon staat wordt het wellicht lastiger, maar vaak heb je de telefoon/display niet nodig om bluetooth te connecten... mits deze aanstaat.

Anders raad ik aan een werkende telefoon ernaast te leggen, en alles toets-voor-toets op beide phones in te tikken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

aansluiten op pc? en van 't geheugen af plukken of gaat dat niet bij die telefoontjes?

anders andere tel zoeken en even 't beeldscherm overzetten ;) zo gedaan..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft dat ding blauwe tandjes (Blue Tooth). In dat geval kun je het met blue tooth naar een pc overzetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moet je wel bluetooth zien in te schakelen zonder beeldscherm...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed punt. Ik weet hem echter blindelings te vinden in mijn telefoon, hij zit automatisch onder de favorieten (linkerknop naast menu) en dan 2 naar beneden.
Gebruik de datakabel om de telefoon aan te sluiten op jouw computer. Installeer de software en verwijder of verplaats vervolgens alle foto's van jouw toestel. Dit is eenvoudig te doen en staat wellicht goed beschreven in jouw handleiding! Ben je niet in het bezit van een datakabel, dan kun je deze vaak voor een paar euro kopen in een telefoonwinkel.

Lukt dit ook niet of wil je een ander de foto's laten verwijderen, dan zou je eens kunnen kijken op marktplaats. Hier staan vaak handige jongens op die hun diensten voor een prikkie aanbieden.
Vaak zitten er ook telefoonwinkels in een stad die mobiele telefoons opkopen (dus jouw 2e hands toestel). Ook deze jongens kunnen jou wellicht helpen met jouw vraag.

Veel succes.