Hoe kan ik met een Philips draadloze telefoon doorschakelen?

Wij hebben boven en beneden een draadloze telefoon van Philips, de philips se745 duo. Nu willen wij dat we een verbinding kunnen doorschakelen van het ene toestel naar het andere.

Het komt namelijk wel eens voor dat er gebeld wordt voor mij, maar als mijn vriendin beneden zit en die neemt op is het makkelijker om het vanaf beneden door te schakelen naar boven.

We hebben het knopje "INT" Ofwel intern al geprobeerd..

Wie o wie kan me vertellen hoe ik dat kan doen, en of het überhaupt kan?

Dankjewel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
5.4K

Het beste antwoord

Wij hebben een vergelijkbaar toestel. Tijdens een gesprek de optieknop indrukken en dan de ronde knop met Bellijst/Gesprekslijst kies je Gesprek doorsch. ALs je de tweede telefoon hebt geslecteerd druk je op Select.

Wacht tot de ander opneemt en hang dan op.

Toegevoegd na 3 minuten:
De INT knop is voor de intercom. Je kunt dan naar boven "bellen". Je klikt op INT en selecteert het toestel. Bij ons moet je een toestel selecteren, maar bij jullie zijn er maar twee, dus gaat het toestel denk ik over.

Toegevoegd na 13 minuten:
Andere opties zijn het doorschakelen naar een ander nummer, bijvoorbeeld mobiel, als je in gesprek bent of altijd (bijv. bij vakantie). Dit wordt beschreven in hoofdstuk 9 (afb. 2).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

hier kun je de handleiding downloaden
er staat dat het wel mogelijk is in paragraaf 5.4.8
maar dan moeten beide handsets op dezelfde basis aangesloten zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op internet staat een handleiding hierin zal dit wel vermeld worden zie handleiding dit is een pdf die je kunt downloaden