ik kan op mijn mobiel maar 70 tekens per smsje doen, hoe kan dit en hoe kan ik dit vergroten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Ligt dit niet aan de beperking van je mobiel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt aan de (sms)bundel die je hebt volgens mij, je kan ook gewoon 2 smsjes sturen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je er speciale tekens tussen zitten? want als ik bijv een A of een E met punt of komma of een dakje erboven op kost me dat ineens ook 70 tekens. voor de rest zou ik het niet weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is handig als we weten welk mobieltje je hebt.