nee, mijn provider zegt dat het niet kan.
t mobile heb ik het dan over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na twee jaar kun je dan inderdaad overstappen! Of bedoel je wat anders? Je vraag is niet helemaal duidelijk... Of bedoel je voor die tijd overstappen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt een contract van twee jaar dus aan het eind van die twee jaar kun je overstappen
13 jaar geleden
Vaak kun je wel overstappen, als je maar je abonnementskosten voor de volle tijd voldoet.... Wat neerkomt op een nee in praktische zin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. Je hebt een abonnement en die heeft 2 jaar gelopen: kun je opzeggen.
2. Je hebt een abonnement voor 2 jaar afgesloten, maar wil eigenlijk vroegtijdig overstappen: abonnement moet je blijven betalen tot de 2 jaar vol/om zijn, mits er een mogelijkheid is je abo over te dragen aan een ander. (contractovername).
Je kan altijd een nieuw abonnement aangaan, maar dan kan je oude nummer niet mee en zit je dan vast aan 2 abo's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tijdje terug is er ook hier op gv een vraag darover gesteld helaas ik kan hem niet terug vinden .
Maar wat ik mij nog kan herinneren kun je het contract na een jaar afkopen .