heeft er iemand ervaring met deze telefoon.

De TVG3 3.2" Touch Screen Dual SIM Dual Standby Dual Camera Quadband TV GSM Cell Phone w/WiFi.

Toegevoegd na 14 seconden:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30781

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Deze lijkt sprekend op de HTC Hero.
De ervaring (met soortgelijke gsm's uit china) kan ik op twee dingen antwoord geven:
1. Batterij duur is kort (wordt ook vaak een tweede meegeleverd.
2. Internet is niet snel, eerder traag. En eerlijk gezegd haast niet te doen... (mogelijkheid tot het ouderwetse wappen)

Het zijn leuke gadgets als je voor weinig geld iets leuks wilt hebben en niet te veel eisen stelt. Want camera en video is niet je van het.
Een heel groot pluspunt is die dual sim standby, dit werkt fantastisch!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe weet je met welke simkaart er gebeld wordt, of met welke simkaart je belt? Is het geen gedoe met het invoeren van die dingen naar Nederland?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder het dekseltje zitten 2 simgleuven. Je hoofd aansluiting doe je in 1, de ander in 2 (b.v. die van je werk)
Wanneer je belt heb je de keuze om voor sim 1 of sim 2 te kiezen.
Gebeld worden krijg je de melding oproep van sim 1/ of sim 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks!