te veel patroonfouten

ik heb met mijn HTC tattoo te vaak een verkeerde patroon ingevoerd, waardoor mijn telefoon/simkaart is geblokkeerd. ik moet nu mijn gebruikersnaam/e-mailaddres geven om het te deblokkeren. het probleem is dat ik niet weet wat mijn emailaddres is, omdat ik die even snel had gemaakt. heeft iemand misschien een suggestie van wat ik nu kan doen?

p.s. ik kan mijn pattroon niet opnieuw invoeren!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

als je een vast e-mail adres hebt invullen denk eens goed na en bedankt wat je hebt ingevult of anders zal je moeten bellen naar een htc bedrijf zoek eens op google mischien kom je er dan ook nog wijs uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1/ Switch off the phone (either removing the battery or shutting down by holding the "end call" button for few seconds
2/ While being switched off, hold the "home" (house) and "back" (the arrow in the lower right corner)
3/ Hit briefly the "end call" button" while still holding the "home" and "back" buttons.
4/ Release the "home" and "back" button, a white screen containing technical information should appear, with a red message asking for hitting the "menu" button.
5/ Hit the "menu button", the Hero will now boot with factory settings.

Of (dit is voor 1.5 Htc tattoo heeft 1.6. Kijk als het lukt.

Wat ik zou proberen is gebruik te maken van een bekende bug in 1.5

Bel je eigen telefoon en neem op. Ga onder het bellen naar je instellingen toe en verwijder de patroonbeveiliging. Ik hoor wel of het is gelukt!

Of

Bel vanaf een andere telefoon naar jou nummer. Neem niet op maar druk op de home-knop (Samsung Galaxy Spica). Ga naar instellingen. Dan beveiliging. En dan patroon vereist uitzetten! Dit moet je wel snel doen want als je weer ophangt met de andere telefoon stopt hij er weer mee.