Kan je met de Nokia N97 mini ook pingen; of er iets voor downloaden om te pingen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als je met pingen het chatten van blackberry's bedoelt wel.
Met Nimbuzz mobiel kan je bellen, chatten en berichten en bestanden sturen. Waar je ook bent en helemaal Gratis. Al je vrienden van MSN, Hyves, Skype, ICQ, Google Talk en veel meer bij elkaar. Éen keer inloggen, één contactlijst voor al je accounts.

http://www.nimbuzz.com/nl/mobiel/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt pingen zoals dat op de BlackBerry gebeurd, kan niet. Dat kan alleen tussen BlackBerry Smartphones die een BlackBerry abonnement hebben. Het pingen (eigenlijk versturen van een PIN bericht) gaat via het BlackBerry netwerk van RIM waar geen andere devices op aangesloten zijn.
Er is wel een alternatief, wat eigenlijk een IRC achtige chat is en wordt aangeboden als "ping" en met diverse smartphones kan werken, waaronder de N97. Dat is WhatsApp (zie bron 1), je kan ook (een soort van) PING dan met een BlackBerry gebruiker hebben, mits de gebruiker ook gebruik maakt van WhatsApp.