Welke mobiel is beter?

Samsung S3550 of Samsung E2550? En heeft de 3550 een radio. please ook foto's van het menu en eigen verhalen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik denk dat je bedoeld welke van de 2 beter is voor jouw?

Die vraag kan eigenlijk alleen jij beantwoorden.
Schrijf eerst op wat je eist van een mobieltje en kijk op welk mobieltje de meeste overeenkomsten heeft.
Kijk ook naar de levensduur en standby tijd van je accu.

je kan vaak op vergelijkingssites kijken wat de technische gegevens zijn van de mobieltjes. hier onder staan een paar vergelijkingssites.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Via onderstaande link kun je het rustig op je eigen gemak uitpluizen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung E2550