Ik wil een mobiel kopen van onder de 100 euro. Wat raden jullie aan?

Hij hoeft van mij niet heel speciaal te zijn, als hij maar lekker dun en klein is en niet de hele tijd vastloop.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik wil het liefst prepaid.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb gewoon in de winkel gevraagd: ik wil een simpele gsm, ik wil mijn eigen simkaart houden, en deze provider heb ik.
Toen kon ik kiezen uit 3 gsm's van ongeveer 80-90 euro.
Allemaal mooie kleine :)
En ik kreeg nog 10 euro korting omdat ik mijn oude gsm inleverde (Phonehouse).

Het beste antwoord

Ik ben tevreden met mijn sony Ericsson J132 van € 28. Hij is wel niet dun en helemaal niet aangeraden om stiekem te sms'en tijdens de les, want de toetsen maken nogal geluid. Maar hij loopt nooit vast (aangezien je hem alleen kan/ wil gebruiken voor te bellen en sms'en). De batterij gaat ook lang mee. En hij is stofbestendig (vooral aan het toetsenbord).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je een prekaart wil gebruiken kun je al een mobiel komen die prima belt voor 30 euro. Afhankelijk of je een abonnement neemt kun je afhankelijk van je hoogt een gratis mobiel krijgen
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Ga naar een winkel en kijk er zijn redelijk veel goedkope mobiel apparaten onder de 100 euro
De Samsung Star (S 5230) is een prima toestel.
Touchscreen en heel veel mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb momenteel een Sony Erickson S500, bevalt goed, maar is nergens meer verkrijgbaar. Ik had voorheen ook Ericcson, zijn wel degelijke mobieltjes.

Ik heb hier overigens een goedkope aanbieding van een simlockvrije mobieltje: http://folder.intertoys.nl/Speelgoed_NL35/magazine.html#/spreadview/4/

Heb er zelf geen ervaring mee, maar wie weet.