Ik heb nu een nieuw nummer van vodafone. Waar op internet kan ik mijn oude t-mobile nummer opverzetten naar mijn nieuwe simkaart?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je hebt nu toch een nummer via vodafone. Het oude nummer van t-mobile betaal je toch niet meer. Of wiklde je je oude nummer houden. Dan had je het bij vodafone moeten zeggen dan hadden ze je nummer overgezet
13 jaar geleden
Hoe dien ik mijn verzoek tot nummerportabiliteit in?
Je kunt je verzoek om nummerportabiliteit indienen bij je nieuwe aanbieder, degene dus bij wie je klant gaat worden. Je nieuwe aanbieder verzorgt de afhandeling van je verzoek om nummerportabiliteit. Voor vragen kun je ook bij de nieuwe provider terecht. Je nieuwe aanbieder moet ervoor zorgen dat je binnen 10 werkdagen kunt bellen met je nieuwe aansluiting onder hetzelfde oude nummer, tenzij je zelf - schriftelijk of elektronisch - hebt aangegeven dat de omzetting op een specifieke, latere datum mag plaatsvinden. Houdt wel rekening met je financiële verplichtingen. Deze blijven namelijk in stand, ook al wil je gedurende de looptijd van je oude contract overstappen met behoud van je nummer. Door het ondertekenen van een contract ben je in veel gevallen verplicht tot het nakomen van een financiële verplichting en die contractuele verplichting staat los van het meenemen van je telefoonnummer.

Bel de klantendienst vodafone op.