wifi wil zeggen draadloos internet, dus als je een draadloos netwerk thuis hebt (of op kantoor) dan kan je daarmee verbinding maken en heb je "gratis internet". het is eigenlijk niet echt gratis internet want je betaalt sowieso de rekening van internet thuis:p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de wifi verbinding van je buuren of van de mcdonalds gebruikt is het inderdaad gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je gebruik maakt van internet via wifi betaal je geen (extra) kosten. Hou er wel rekening mee dat je het risico loopt dat je telefoon overschakelt naar mobiel internet wanneer er even geen wifi signaal is, of wanneer je buiten het bereik van je wifi komt.

Als je helemaal zeker wilt zijn dat je niet voor verrassingen komt te staan, kun je er ook voor kiezen om mobiel internet abonnement af te sluiten, dan betaal je iets van 10 euro per maand en kun je veelal onbeperkt internetten. Niet gratis, wel een zekerheidje.