Hoe komt het dat ik geen berijk heb met mijn Samsung Jet s8000?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Antoni
13 jaar geleden
Je bedoelt vast: "bereik"! "Berijk" is (nog) geen Nederlands woord...

Antwoorden (3)

misschien regent het achter de rubbers van de deuren, vocht loopt dus in de van binnen open contructie naar beneden. En loop het zo door tot onderaan de deur en van daar naar de laagste plek waar je voeten staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord bij de verkeerde vraag ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi antwoord maar zet hem FF daar waar hij hoort:
http://www.goeievraag.nl/vraag/telkens-water-voetenplek-bestuurderskant-passagier.83977
En..ehh graag gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, ik dacht al....
Het zal waarschijnlijk niet aan je gsm liggen, eerder aan je gsm provider.
Check het anders even voor de zekerheid met een andere simkaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je profider T-mobile is en dat je het voornamelijk in Noord-Holland hebt. En anders bevindt je je in een ruimte met veel ijzer of in een kelder.