Mobiel geen verbinding meer naar factory reset

Mijn Lg renoir (KC910) vindt na het resetten de sim kaart niet. Alleen heel af en toe voor 5 seconden geeft hij ''Hi'' aan en voor de rest ''Alleen noodoproepen".
Wie weet waar dit aan kan liggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Probeer eens een ander SIM-kaartje om te testen of hij het daar mee doet.
Als je een simlock hebt eventueel (indien je de mobiel langer dan 1 jaar hebt) verwijderen m.b.v. een code die je bij de betreffende provider kunt aanvragen.

Simkaartje even goed schoonmaken wil ook wel eens helpen.