iPhone of Android?

of toch gewoon een ouderwetse mobiel met S60 of zelfs dat niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en de vraag is...? of ik zoiets gebruik, of ik jou dat aanraad, of ik er een kado wil krijgen...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
cadeau krijgen ;-)

Het beste antwoord

Ik gebruik nu ruim 3mnd de G1 Android en kan concluderen dat het de beste telefoon is die ik ooit gehad heb.
Dus als je het mij vraagt; kies de android.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Hoe later een ontwikkeling hoe beter... Android dus... Het is open... en de fouten die iPhone heeft laten liggen zijn of worden opgelost...

Maar een koelkast (dat is voor insiders een oud mobieltje) voldoet prima hoor... Je praat erin en de persoon die je belt praat terug, zo kan er een gesprek ontstaan, meer dan voldoende, dacht ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vernieuwing is niet altijd verbetering.
iPhone. Een iPhone is een beleving, met door het enorme aantal gratis Apps. Heb zelf een HTC TytnII, waar ik enorme spijt van heb. Maar ja, de iPhone was er toen nog niet.
Een argument tegen de iPhone zou T-Mobile kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de HTC Touch Pro. Bevalt super. Je zit niet aan de riem van apple omdat er een levendig community is die apps en ROM upgrades maken. Als je wilt zou je bijna iedere dag een ROM upgrade op je telefoon kunnen zetten. Dat kan niet bij de iPhone.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ROM of Firmware upgrades maken een telefoon niet per defenitie steeds beter.
Het gaat ook om API's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zijn er ook in overvloed voor een WM6 toestel. Alleen niet zo glad verpakt als bij een iPhone. Ik zou zelfs durven te beweren dat relatief gezien de apps voor een WM6 toestel kwalitatief beter zijn dan de onzin die ik voor een iPhone heb gezien. Ik ben het overigens met je eens dat ROM upgrades je telefoon niet per definitie beter zijn. Er zijn een hoop idioten die er niks van bakken. Je moet upgrades van goeie developers nemen.
gewoon een simpel toestel. Ik vind die nieuwe dingen geweldig maar ik maak ze allemaal kapot; ze vallen van de 3e verdieping uit het raam, ze belanden in de wasmachine, er rijden auto's overheen, ik heb het allemaal meegemaakt.. dus nu een van 35 euro en die heb ik al een jaar zonder dat er iets raars mee gebeurt (blijkbaar maak ik alleen duurdere toestellen daadwerkelijk kapot).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ghihi ik heb een nokia 1600 en inderdaad, de dingen die die moet doen doet ie, hij is heel snel, en hij gaat niet kapot! oei, even afkloppen.. maar dan nog, mocht ie kapot gaan koop ik gewoon voor 40 euro een nieuwe..
Iphone heeft vooralsnog de beste propositie voor een breed publiek. Bovendien heeft Android een beetje hoger "nerd" gehalte en voelt een beetje als het verschil tussen Windows en Linux. Ik denk daarom dat hoewel Android een eind gaat komen voorlopig Iphone nog wel de marktleider blijft. Een goed voorbeeld is een Engels onderzoek waaruit bleek dat 90% van de vrouwen als ze een nieuw telefoontje nemen gaan voor een Iphone voor voor de hand liggende redenen namelijk ijzersterke vormgeving.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt natuurlijk ook nog Windows mobile maar dat vind ik helemaal drama. Ik heb zelf een Samsung Omnia maar vind het geen goede combinatie. Android heb ik alleen op youtube filmpjes gezien en de iPhone meerdere keren mee gespeeld. Misschien zou je dus eens naar youtube filmpjes moeten kijken als je zelf voor de keuze staat. Of natuurlijk een uitgebreide demonstratie vragen in de t-mobile winkel. Zij willen je alleen maar het abo verkopen, het maakt ze niet uit welke telefoon ze je mee geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Valt mee... Duizend ROM upgrades voor Windows smartphones te vinden. Kies de upgrade die bij jouw past...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar ik vind dat je eerst naar de standaard uitvoering moet kijken. En daarna pas moet aanpassen. Anders geldt natuurlijk: als je zelf kan coderen maak je je eigen programma. En zo werkt het natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Correct, en bovendien vervalt de garantie met zo'n frankenbuild ROM.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt de fabrieksinstellingen in een handomdraai herstellen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Android, Puur de vrijheid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou kijken naar wat je ermee wilt. Wil je goede foto's maken? Dan zijn de huidige iPhone en Android toestellen niets voor jou. Wil je internetten? Dan kan je kijken naar de iPhone of Android. Bedenk eerst eens wat dingen die je echt wilt op je nieuwe telefoon. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Android voor het idee van een open besturingssysteem, maar ik denk dat ik uiteindelijk een iPhone koop.
Dit omdat er ontzettend veel zogenaamde 'Apps' zijn, die je telefoon uitbreiden met functionaliteit. Dit kunnen spelletjes zijn, maar ook applicaties die je de dichtstbijzijnde pinautomaat wijzen.
Op Android zijn ook 'Apps' te downloaden die functionaliteit van je telefoon uitbreiden, maar deze zijn er veel minder dan bij de iPhone.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De iPhone is het snelste met Internet volgens testen. Je moet voor dat toestel kiezen waarvoor je die functionaliteit wilt hebben. Denk ook even na over de batterijduur, wat dat verschilt behoorlijk bij deze toestellen. Dus S60 of OSX of WM6.1 of toch Android? Kijk welke functies je wilt hebben.