Is er een goedkope telefoon waarbij je op het beginscherm kan zien welke items je die dag hebt?

Ben op zoek naar een telefoon met een agenda zoals bijvoorbeeld de Nokia 6120. op deze telefoon zie je in het beginscherm per dag welke agenda items je hebt, zonder eerst naar agenda te gaan om te kijken welke items je deze dag hebt.

Aangezien deze telefoon aan vervanging toe is zou ik graag een los toestel kopen met deze functie.

Is er een goedkope telefoon die deze agendafunctie heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja, die is er!

De Vodafone Nova voor 99,00 of de betere (eigenlijk veel betere en snellere) LG Optimus GT540 voor 129,00. Voor beide toestellen noemde ik de NIEUWPRIJS zoals deze te verkrijgen zijn in de winkel.

Beide toestellen draaien op Android. Android is een systeem voor onder andere telefoons.

Het mooie is dat je zelf je "beginscherm" kan bepalen. Zo kun je dus ook bepalen dat daar een grote agenda staat.

Je agenda wordt trouwens automatisch gelijk gezet met Google Agenda, welke je kan gebruiken op de computer.

Wanneer je dus een melding in je computer zet, staat deze automatisch binnen een paar minuten op je telefoon en andersom.

Ook kun je direct vanuit je agenda gaan navigeren naar een bepaald adres, wanneer je de "waar" veld hebt ingevuld. Dit omdat beide toestellen ook een ingebouwde GPS ontvanger heeft, waardoor je ze als navigatie systeem kan gebruiken

Kortom, standaard zit je met deze relatief goedkope telefoons helemaal goed qua jou eisen en kun je nog veel meer dingen naar jou smaak indelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een telefoon met daarop android is een optie hiervoor.

Je namelijk het homescherm of andere schermen aanpassen zoveel je wilt met widgets.

Er zijn vele agenda widgets beschikbaar maar ook widgets voor notities, email, etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop een 2e hands android telefoon, als het wat is kan je altijd meer uitgeven voor een nieuwe/betere etc..
de G1 heb je al voor 80 tot 100 euro. voor dat geld kan je t mooi even proberen (heb ik ook zo gedaan)