Zijn er bij Telfort goedkope abonnementen?

Bij Vodafone had je bijvoorbeeld vodafone onder ons, waarmee je voor 10 euro per maand, 24 uur per dag 'gratis' kan bellen naar 3 andere vodafone nummers.
Is er ook zo iets bij Telfort? Ik kan het nergens vinden, (maar het staat vast in een klein hoekje waar niemand het kan lezen.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Even gegoogled voor je:

TELFORT Sim only 300 is voordelig

* Lage prijs van € 6,95 per maand (24 maanden)
* 300 minuten bellen per maand
* Gratis bezorging

Ja dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals in jouw voorbeeld dat je een paar vodafoonnummers kan bellen zoiets heeft telfort ook voor alle telfortnummers en vaste nummers.

Je kan voor 1 vast bedrag ongelimiteerd bellen naar vaste en telfortnummers