Blackberry 9700 ping

ik wil pingen met mijn bb 9700 zonder dat ik aan een abonnement wil vast zitten kan dit? zo ja hoe?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dit kan niet, je blackberry moet eerst geactiveerd worden ( niet je blackberry maar je pin-nummer) bij RIM de fabrikant van de blackberry's. Wat sinds kort wel kan is blackberry-prepaid van vodafone, hierbij betaal je elke maand een bedrag van 12,50 ( het is dus wel een abonnement maar het is een blox die je elke maand appart moet aanvragen, waneer je het niet meef wilt betaal je niet). Verder koop je gewoon beltegoed wanneer je het nodig hebt. Ik heb geen idee of je een maand de blox betaald en zodoende je pin-nummer activeert en vervolgens de maand daarop pingen via wi-fi. Via Wi-fi is de enige manier om td pingen met welke blackberry dan ook. Maar zoals ik al aangaf moet je pin-nummer eerst geactiveerd worden dmv een internet abbonement of de vodafone blox
Hopelijk heb je antwoord op je vraag, mvg