ik kan geen spelletjes downloaden op mijn htc hero

ik heb een htc hero en je kunt spelletjes downloaden bij market. maar bij mij doet die het niet de komt elke keer een email van ( gmail) in beeld en moet een ww invullen maar ik heb geen ww en kan dus niks meer wat kan ik hieraan doen?

groetjes sisca

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Om van de Android Market gebruik te maken heb je een google account nodig. Hiervoor kan je je gmail account, of je kan een nieuwe aanmaken op https://www.google.com/accounts.

Als je een andere login wil gebruiken voor de Market, kan je deze wijzigen door in de Settings ---> applications ---> manage applications, bij Google Apps daar de cache te clearen. Als je nu terug naar je desktop gaat moet je in de notification bar een opmerking zien dat je een account moet toevoegen. Hier vul je dan je nieuwe account info in.