Geen Cookie! Ik heb zo'n spijt van dat ding... Van de Pop weet ik overigens niks, maar het kan bijna niet onhandiger dan een Cookie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik heb de cookie niet zelf maar ik hoor van heel veel mensen dat hij heel iri is en sloom ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad je aan om in elk geval eerst de specificaties van beide telefoons te vergelijken, en hierna wat reviews en eventueel wat filmpjes van de telefoons te bekijken.
Zo kun je zien hoe het menu en de interface van de telefoons is opgebouwd, en wat je persoonlijk het meest aanspreekt.
Zie hieronder de links waar je alle info kan vinden.