Waardoor zou mijn mobiel Samsung jet 8000 soms uitvallen?

Kan dit verholpen worden, is het een bekend probleem?

13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik ook vooral als ik op youtube ga.. valt het uit... of andere sites.. nogal irritant.
volgens mij komt het door de internet dat ie het niet meer aankan?
Annswers
13 jaar geleden
Het is inderdaad vaak als ik op een site zit, bijvoorbeeld op GV! Heb jij goed beeld bij youtube?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms niet dan zie ik vage groene dingen... en de geluid is er soms niet dus moet ik de filmpje herstarten ><

Het beste antwoord

Allereest zal ik naar de telefoonzaak wandelen en vragen om een reparatie. Als het goed is heb je nog garantie.

De Jet van een kennis van mij had hetzelfde en een paar maand later hield de telefoon het geheel voor wat het was, hij wou niet meer aan.

Een reboot kan verschillende oorzaken hebben, een paar zijn:

- De telefoon wordt te heet en reset daarom.
- De software loopt vast en om weer los te komen wordt er een soft-reset gedaan.
- Los contactje in de telefoon.
- Slechte accu.

Sommige problemen zijn met een firmware of ROM update te verhelpen, denk aan de vastlopende software en soms de te hete telefoon

Een los contactje zal alleen gerepareerd kunnen worden door hem op te sturen (dit doet de winkel voor je) maar reken erop dat je hem een 3 - 6 week kwijt bent, vooral bij samsung. Beding dus maar een leen toestel mocht je bereikbaar willen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Verouderde software, firmware update laten doen bij een telefoonzaak.