wat is een betere provider?

ik ben aan een nieuw toestel/abbonement toe.
zie door de bomen soms het bos niet meer.
wil wel zo voordelig mogelijk
nummerbehoud is handig,hoeft niet persé.
er lopen veel aanbiedingen icm de nokia N-6700 die ik wel graag wil, hoef er geen internet op.
blijft over:
o.a.

tele-2
kpn
vodafone
T-mobile

t-mobile heeft nu een prachtaanbod voor 15 euro
ik stap dan over van vodafone
doe ik er goed aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Vodafone vindt ik bagger. De dekking is super. maar de klantenservice is echt niet normaal slecht. En helaas zijn er ook mensen die er zo over denken.

T-mobile daarintegen heeft een super klantenservice en ik heb ook een goede dekking.

Tele2, beetje het buitenbeentje maar in het verleden geen problemen mee gehad.

KPN is vooral duur, tenzij je veel in het buitenland belt naar Nederland toe. Dat gaat zover ik weet uit je bundel bij KPN.

Ik heb een poosje geleden de overstap gemaakt van Vodafone naar T-Mobile precies in de periode dat ze 3G problemen hadden, maar ik heb nergens problemen mee gehad. En de facturatie bij Vodafone klopte vele keren niet bij mij, bij T-Mobile gelukkig wel.

Ik zou naar T-Mobile of Tele2 gaan.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt, hier kan ik wat mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan, mocht je meer willen weten over providers en hun dekking, mag je het altijd vragen in een berichtje aan mij. heb er redelijk wat kaas van gegeten al zeg ik het zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tis T-mobile geworden
met dank aan Steef

Andere antwoorden (1)

Mag ik KPN van harte AFbevelen?