Het is nog niet helemaal zeker, maar vermoedelijk zal de prijs 699 euro worden. Dit is natuurlijk vrij veel geld, en daarom is het voor veel mensen ook aantrekkelijk om de iPhone 4 in combinatie met een abonnement aan te schaffen zodat je de telefoon 'gratis' krijgt. Meer informatie over de prijs van de iPhone 4 is te vinden via de bron hieronder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Veel te duur voor wat je krijgt.

Maar reken er maar op dat het rond de 600-700 euro gaat kosten voor een simlock vrije versie.

Je zit nu trouwens wel niet meer vast aan een t-mobile abo aangezien zij het alleenrecht niet meer hebben.

Toegevoegd na 2 minuten:
Apple fanboys, geef me maar de minnen. Maar dit is gewoon mijn mening een mobiel dat bij de concurrentie verkrijgbaar is voor rond de 400 euro, kunnen zij er schandalig vanaf komen met 600 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij snapt het walgelijke spelletje +1
De prijzen van een simlock vrije iPhone 4 zullen ongeveer 600 euro zijn en abbonementen vanaf 29,95.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij dat abonnement moet wel bijbetaald worden ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk moet je bijbetalen, maar omdat er nu misschien meer concurentie komt, T-Mobile, Vodaphone en KPN zal het misschien een stuk goedkoper worden.
En hoe duurder de abbo, hoe goekoper de telefoon.