Waarom een nokia n95 met 8 gig hebben als hij toch altijd vastloopt hoe komt dit en waarom is het?

dan heb je een dure telefoon internet dowloaden en duizende iedjes kan je erop kwijt, maar wil je dan iets beluisteren of een foto maken loopt het kreng vast, wat doe je eraan en wie heeft het nog meer.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heb ook een nokia n95 8GB, nooit problemen met vastlopen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bij mij dagelijks en ik moet helemaal de batterij eruit halen wil ik hem kunnen opnieuw opstarten

Het beste antwoord

Als de update van firmware niet helpt dan zou ik toch terug gaan naar de winkel. Het kan best zijn dat er een fout zit in het circuit van het printplaatje dit is niet eruit te halen via een firmware upgrade.

Waarschijnlijk doet de winkel niet moeilijk en zal je een nieuwe geven als dit een bekend probleem is. Als de winkel wel moeilijk doet verwijs dan naar het wetboek. Het is namelijk wettelijk geregeld dat een product aan bepaalde verwachtingen moet voldoen. Als ze reclame maken dat het product ook muziek af kan spelen moet het product dit dus ook daadwerkelijk doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

update de firmware...

dat komt door de firmware of een app die hapert...
nieuwe firmware en alles is eraf en dan kun je opnieuw aan de gang...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Research and Development op basis van marktvraag; "Citius Altius Fortius"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon even laten opsturen naar de Nokia via de winkel waar die (bij je abonnement) gekocht is. De N95 en de N96 zitten vol met bugs en een herprogrammering lost deze problemen in één keer op...

Kan het je adviseren, want heb hetzelfde probleem gehad met de N95 en de N96 in nog geen jaar tijd...