vraagje over mobiel provider?

Ik kan op mijn mobiel kiezen voor de volgende providers:

Telfort
ACN
AH Mobiel
Debitel
FC Groningen

Welke is het best?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

even rondvragen in je buurt wat die hebben en hoe het bereik is van die provider
het belangrijkste vind ik aan de provider dat hij een goede dekking heeft in het gebied waar je het meeste bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je een abonnement of prepaid?
Als je prepaid wilt kan je denk ik het beste kiezen voor AH mobiel (hoewel ik zelf de AldiTalk en Kruidvat Mobiel aan zou raden)
En voor abonnement, tsja, ik zou zelf kiezen voor Telfort, het heeft toch meer naam. En FC Groningen is niet echt 'groot'.
Debitel is inmiddels KPN - Vodafone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op de sites van de providers en kijk welke provider de beste dekking heeft (vooral in jou gebied)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zou Debitel aanraden omdat ze wat meer ervaren zijn (KPN en Vodafone zijn grotere bedrijven)