ik heb geen internet meer in mijn iphone , na het update van Ios4 via itunes

na het update van ios 4heb ik geen internet (allen-WI-FI) ,bij t,mopiel kon ze neit aan de praat krijgen ,weet iemand wat is aan de hand

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Toestel herstellen en als nieuwe iphone installeren. (in itunes) is de enig optie om hem een beetje aan de praat te krijgen. Heb hem erop staan maar ben zelf absoluut niet tevereden. Software niet geschikt voor de eerdere versies. Al zeggen ze van wel natuurlijk..
Geef mij maar een HTC Desire....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb je het toestel al opnieuw aan en uit gezet. Eventueel simkaart ut halen en er weer in. En anders herstellen met itunes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is inmiddels een bekend probleem met de os 4.0 software.

Ik wil even weten of je een gejailbreakte hebt een gesimlockte of een een neverlockt toestel hebt. Ik ga je vast niet blij maken met dit antwoord, maar ik weet dat er heel veel problemen zijn met de 4.0 software.

tip aan iedereen met een I-Phone!!
DOWNLOAD DE 4.0 SOFTWARE NIET OP JE I-PHONE ALS JE GEEN T-MOBILE HEBT!!!

Ik hoop voor je dat je een T-Mobile toesel hebt, dan zullen zij ervoor zorgen dat je toestel wordt gerepareerd.

Zo niet, dan moet je het toestel jailbreaken en verlies je de garantie op je telefoon.

Hieronder heb ik een youtube filmpje van een gast die je precies uitlegt wat je moet doen. de instellingen moet je dan natuurlijk niet van T-Mobile overnemen zoals in dit filmpje, maar van de provider die je nu gebruikt.

Heel is weet dat apple druk bezig is met nieuwe en betere software te maken, maar tot die tijd is dit de enige oplossing. Als je nog vragen hebt, wil ik best kijken wat ik voor je kan doen via een privebericht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-welke iPhone heb je? -> ik heb ze allemaal, en de 3G 3GS en 4 uit amerika vanzelfsprekend op 4.0
Als je t-mobile hebt, is er geen probleem, want mijn iPhone 3G heb ik los gekocht en heb laten unlocken en op KPN gezet, heeft nu op 4.0 geen enkel bereik!!