Wat is een goede smartphone voor slechts nu en dan gebruik? Niet al te duur?

Ik zal hem niet zo vaak gebruiken maar wil er wel nu en dan een foto mee maken. en ook nu en dan mee whatsappen.De foto hoeft niet persé topkwaliteit te zijn. Ik wil een prépaid telefoon en liefst een duurzaam geproduceerde telefoon

een maand geleden
in: Telefoons
LeonardN
een maand geleden
Wat is goed?
Wat is duur?
Tegenwoordig is 300 euro "budget"... Ik gebruik vaak
https://tweakers.net/smartphones/vergelijken/
Kan je al je wensen aangeven reviews lezen etc
Ritsuka
een maand geleden
Wat is je budget?
Pieterke
een maand geleden
@LeonardN, @ Ritsuka: Bedankt voor jullie reacties.
Budget is rond de 300 euro. Ik ga op tweakers kijken.
Pieterke
een maand geleden
Ik kan eventueel wel meer besteden maar omdat ik de smartphone waarschijnlijk niet zo vaak zal gebruiken geef ik er liever niet al teveel aan uit.
Inekez1
een maand geleden
Neem een tweedehands telefoon. Dat is het meest duurzaam qua productie. Bij een goed refurbished-bedrijf heb je ook gewoon garantie op dat toestel.
Pieterke
een maand geleden
@Inekz1: Dank je voor de tip. Goed idee!
Pieterke
een maand geleden
Ik heb er inmiddels 1 besteld.
LeonardN
een maand geleden
Oh, ipv van prepaid zou ik gewoon een SIMonly abonnement nemen. Dat betekent dat je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt wat niet gekoppeld is aan de telefoonverkoop. Vaak je voor minder dan 10 euro p/m al zo'n abonnement nemen. Samsung A34 is een prima toestel is echter wel een flink model. Kijk goed uit voor de prijs van refurbished, die kan soms hoger zijn dan nieuw. (zoals je hier toevallig ziet) https://tweakers.net/pricewatch/1919066/samsung-galaxy-a34-5g-128gb-opslag-zwart.html
Pieterke
een maand geleden
Bedankt LeonardN.

Geef als eerste antwoord