Wat moet ik doen als ik het wachtwoord van mijn Oppo-15A kwijt ben?

Van mijn Oppo 15 a ben ik het wachtwoord kwijt. Weet iemand hoe ik deze telefoon naar fabrieksinstellingen terug kan zetten?

7 maanden geleden
in: Telefoons
fremar
7 maanden geleden
https://brain-start.net/nl/how-to-unlock-password-on-oppo-a15/
redhouse
7 maanden geleden
https://mspoweruser.com/nl/how-to-unlock-android-phone-password-without-factory-reset/
reus_lucius
7 maanden geleden
Beste mensen ik heb 2 tips gekregen maar beide werken niet. Is er iemand die nog een tip heeft?

Antwoorden (1)

Stap 1. Schakel eerst de OPPO-telefoon uit door lang op de aan/uit-knop te drukken.
Stap 2. Zet uw telefoon in de herstelmodus om uw OPPO-telefoon hard te resetten zonder het wachtwoord. Houd de knoppen Volume omlaag en Aan/uit tegelijkertijd ingedrukt totdat u het OPPO-logo ziet.
Stap 3. Nadat u het HERSTEL-scherm hebt geopend, klikt u twee keer op de optie 'Gegevens wissen' en tikt u op 'OK' om te bevestigen. Daarna worden uw OPPO-gegevens gewist en wordt uw OPPO ontgrendeld.
SimonV
7 maanden geleden