Hoe kan ik fb werkend krijgen op mijn apple 4s?

Ik heb een apple 4s en zou hier willen fb, gmail enzv op downloaden. Er komt telkens op niet compatibel, fb staat erop maar als ik wil inloggen dan lukt dit niet

9 maanden geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Om Facebook te gebruiken op je Apple 4s heb je de Facebook-app nodig. Deze kun je downloaden in de App Store. Als je de app hebt geïnstalleerd, kun je inloggen met je Facebook-gegevens.
Bronnen:
4 maanden geleden