Ik wil alle vergrendel mogelijkheden van mijn samsung mobiel verwijderen. hoe?

dus zonder, pincode, vegen, patroon, gezichtsherkenning

9 maanden geleden
in: Telefoons
1.6K
Ikhebgeenidee
9 maanden geleden
Terugzetten naar fabrieksinstellingen?
VraagAntwoord66
9 maanden geleden
Vegen is volgens mij het minimale
tinus1969
9 maanden geleden
Je beseft dat zonder vergrendeling iedereen je telefoon kan gebruiken? Dus ook dieven?

Antwoorden (1)

Zoek in de instellingen naar de sectie "Beveiliging" of "Vergrendelscherm". Dit kan variëren afhankelijk van het model en de versie van Samsung die je hebt.
In de beveiligingsinstellingen zie je verschillende vergrendelingsopties, zoals Patroon, Pincode, Wachtwoord of Vingerafdruk. Tik op de optie die je momenteel hebt ingesteld.
Als je een patroon, pincode of wachtwoord hebt ingesteld, word je mogelijk gevraagd om deze opnieuw in te voeren voordat je de vergrendeling kunt uitschakelen.
Eenmaal in de vergrendelingsinstellingen, kies je de optie "Geen" of "Geen vergrendeling". Dit zou ervoor moeten zorgen dat er geen vergrendeling meer op je apparaat is ingesteld.
SimonV
9 maanden geleden