Waar kan ik een telefoonhoornschoudersteun kopen?

Een telefoonhoornschoudersteun kan op een normale telefoonhoorn worden gezet zodat je je handen vrij hebt om te schrijven. De hoorn leunt dan op de schouder en valt niet naar beneden. Vroeger een gehad, maar die is kwijt helaas. Materiaal was hard rubber.

Ik heb geprobeerd het te tekenen. Links zou dan de hoorn moeten worden geklemd en de rechterkant leunt op de schouder.

Picture for question
13 jaar geleden
in: Telefoons
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gek, je kunt ze bij geen enkele online kantoorartikelenboer vinden!
tonijn
13 jaar geleden
Het is ook moeilijk zoeken omdat ik niet echt een officiële benaming ken voor dit geval.

Antwoorden (3)

In een kantoor(boek)handel, of misschien wel in een "gezondheidswinkel". Zo'n winkel dus waar je allerlei handige dingen kunt kopen on het leven wat makkelijker te maken. maar blokker zou ze ook best kunnen hebben
Of de KPNwinkel
13 jaar geleden
Probeer het eens in een zorgwinkel, waar ze ook w.c. brilverhogers,rollators, krukken e.d. hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je dan niet beter een headsetje kopen ????
ik stel me voor dat je beroepmatig ermee werkt ?

Je kan de wellicht beter denken aan een telefoon met hoorn die je er naast kan leggen en kan overschakelen
naar headset

Toegevoegd na 35 minuten:
deze is echt niet duur ????
capthavoc
13 jaar geleden
tonijn
13 jaar geleden
Bedankt voor deze alternatieve ideeën, daar heb ik ook aan gedacht. Maar een telefoonhoornsteun lijkt me een goedkopere oplossing. Ik zou hem thuis en op het werk willen kunnen gebruiken.
capthavoc
13 jaar geleden
ik begrijp het
maar ik denk dat je beter toch eens over een headset kunt nadenken een steun is nou niet bepaald een verlichting voor je nekspieren.
Bovendien zijn die nog gebaseerd op het oude type telefoon hoorn.
tegenwoordig zijn ze allemaal vierkant e.d
dus een passende vinden wordt erg moeilijk.
zie link conrad is het best wel waard denk ik
tonijn
13 jaar geleden
Dank voor het meedenken. Op mijn werk is een digitale telefooncentrale met digitale toestellen (Vox DaVo D282), dus daar zou ik een dergelijk toestel niet kunnen aansluiten. Eenvoudige oplossing zou dan zo'n schoudersteun zijn.