Wat moet ik doen als mijn telefoon een zwart scherm heeft na een val?

Ik heb mijn telefoon vanochtend laten vallen. Telefoon reageert op meldingen en trilt, maar het scherm blijft zwart. Is er iets wat ik kan doen of moet ik de telefoon laten repareren? Ik heb een samsung A51

een jaar geleden
in: Telefoons
3.6K
jc54
een jaar geleden
Ga er mee naar een telefoonwinkel (Phonehouse o.i.d.). Zij kunnen zeggen wat wel of niet kan.

Antwoorden (1)

Als je telefoon een zwart scherm heeft na een val, is het belangrijk om eerst te controleren of de telefoon nog steeds aan staat. Als dat het geval is, kun je proberen de telefoon opnieuw op te starten. Als dat niet werkt, is het mogelijk dat de LCD-scherm of de backlight-verlichting beschadigd is. In dat geval is het aan te raden om contact op te nemen met een professionele reparateur.
10 maanden geleden