Kan ik nog mijn bestanden terug krijgen op mijn telefoon?

Ik heb dus met mijn domme kop een app gedownload dat dus je rommel op je telefoon zou opruimen (cache files). Maar nu heeft hij dus ook inmens veel audio files verwijderd, kan ik die nog op een manier terug krijgen? Kzie een aantal apps op Play Store die zeggen dat ze zonder backup je bestanden terug kunnen krijgen. Is dat ook echt zo?

een jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Met deze software heb je een grote kans van slagen, gezien de positieve reviews en testen:
1) Tenorshare UltData for Android Data Recovery
2) Eassiy Android Data Recovery
3) Wondershare Dr Fone
4) EaseUS
Gegevens zijn nooit direct verdwenen. Ze blijven op dezelfde plek totdat andere informatie de plek overschrijft.
De meeste Android-hersteltools worden geleverd met functies zoals de modi 'Volledige scan' of 'Deep scan' waarmee je moeilijk te herstellen gegevens kunt opgraven. Je kunt echter geen gegevens herstellen als deze zijn overschreven.
SimonV
een jaar geleden
SimonV
een jaar geleden
Over "Gegevens zijn nooit direct verdwenen. Ze blijven op dezelfde plek totdat andere informatie de plek overschrijft." twijfelde ik zelf ook. Ik dacht dat dit bij SSD e.d. tegenwoordig anders was.
Maar klaarblijkelijk zijn er toch programma's die Android-bestanden kunnen terugkrijgen, volgens tests.
https://www.dz-techs.com/nl/securely-erase-ssd-without-destroying Het zou informatief zijn als jij in een antwoord zou uitleggen waarom het onmogelijk is data terug te krijgen van de interne opslag.
Ja, je kunt je bestanden terug krijgen op je telefoon. Hiervoor heb je een back-up nodig. Als je een back-up hebt gemaakt, kun je deze terugzetten op je telefoon. Als je geen back-up hebt gemaakt, kun je proberen om je bestanden te herstellen met een data recovery-programma.
10 maanden geleden