Waarom vraagt mijn telefoon steeds de wachtwoord van mijn broer zijn apple id?

Hoi,
Ik heb een vraagje, mijn telefoon vraagt steeds de wachtwoord van mijn broer zijn apple id. Ik kan daardoor niks dowloaden etc. De telefoon was van mijn broer, maar hij heeft een nieuwe gehaald, en ik mag zijn oude hebben. Hij is helemaal uitgelogd van de telefoon , maar nogsteeds vraagt de telefoon het wachtwoord weet iemand waarom de telefoon steeds vraagt? Zo, ja dan kan je hieronder reageren. Alvast bedankt!

een jaar geleden
in: Telefoons
1.7K
Ritsuka
een jaar geleden
Jij hebt dan apps op je telefoon staan die via ZIJN account zijn gedownload. Bij updaten van die apps moet je dat wachtwoord invoeren.
Jasperhendri
een jaar geleden
Dankuwel!!!!!

Antwoorden (2)

Jij hebt dan apps op je telefoon staan die via ZIJN account zijn gedownload. Bij updaten van die apps moet je dat wachtwoord invoeren.

De oplossing is om deze apps van je telefoon te halen en opnieuw te installeren via JOUW account.
een jaar geleden
Dit komt waarschijnlijk omdat je telefoon is gekoppeld aan zijn Apple ID. Als je de koppeling wilt verbreken, moet je de instellingen van je telefoon openen en de koppeling met zijn Apple ID verwijderen.
10 maanden geleden