Welke telefoon is qua specificaties het beste: Samsung Galaxy S6 of .. Galaxy A40?

Momenteel ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy S6. Deze heb ik nu ongeveer 3,5 jaar en hij begint aan zijn eind te komen.
Nu is mijn oog gevallen op de Samsung Galaxy A40 (en A50). De A50 wordt niet door veel mensen als positief ervaren (dit komt vooral door de vingerscanner in het scherm die niet helemaal top werkt).
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar de A40.

Nu is mijn vraag: Als ik de Galaxy A40 aanschaf, ga ik er dan qua telefoon (specificaties) op voor- of achteruit?

4 jaar geleden
in: Telefoons
1.9K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Check de URL en zie voor je zelf: https://www.gadgetsnow.com/compare-mobile-phones/Samsung-Galaxy-A40-vs-Samsung-Galaxy-S6-32GB
VraagAntwoord66
4 jaar geleden
@Bhagavad volgens mij kloppen de waardes niet helemaal. Zo staat er bijvoorbeeld dat de A40 uitkomt op 4 september 2019, terwijl deze al in de winkel ligt.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
"bijvoorbeeld dat de A40 uitkomt op 4 september 2019, terwijl deze al in de winkel ligt."
Het ging toch om de specs?

Antwoorden (1)

Gebaseerd puur op specificaties is de Samsung Galaxy A40 beter dan de S6. Hoewel beide telefoons hun min- en pluspunten hebben is de A40 beter op het gebied van belangrijkste specs, als je de A40 aanschaft ga je er zeker niet op achter uit. Ik weet niet hoe hoog je budget is, maar heb je al gekeken naar het merk OnePlus, Top kwaliteit telefoons voor een betaalbare prijs. (Belsimpel is een van de verkopers van OnePlus telefoons)