Zijn alle gegevens gewist na het terugzetten van fabrieksinstellingen Samsung telefoon?

Ik wil graag mijn Samsung S7 verkopen en heb het apparaat op fabrieksinstellingen teruggezet. Ik vroeg mij af of al mijn gegevens nu ook daadwerkelijk gewist zijn? Of kan de nieuwe eigenaar mijn oude bestanden, inloggegevens e.d. terughalen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Telefoons
2.5K
bamibal
5 jaar geleden
Let erop dat je de eventuele micro-sd kaart eruit haalt. Die wordt namelijk niet gewist.

Antwoorden (1)

Ook kun je ervoor kiezen om een volledige reset uit te voeren, deze is in het menu weergegeven als ‘Fabrieksgegevens herstellen’. Het uitvoeren van deze reset betekend dat alle gegevens van je apparaatopslag worden gewist, inclusief foto’s, video’s en accountgegevens .