Wat kan ik doen zodat mijn Iphone het weer doet?

Mijn IPhone 5s reageert niet meer als ik ergens op tik. Ik kan hem niet ontgrendelen, Vingerafdruk doet het niet meer. En kan geen code intypen daar reageert die niet op alleen reageert die soms op een paar cijfers wel... ik kan ook niet omhoog of opzij vegen daar reageert die niet op. Ook als ik hem opnieuw op start dus helemaal uit en dan weer aan schakel doet die niks... Als ik hem in de oplader doe ook niet... zitten wel wat barsten in het scherm en in de hoek zit het scherm een beetje los dus ik denk dat het misschien daardoor kan komen... weet iemand of en hoe ik dit nog kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Fingerprint en de digitizer(touch screen) zitten op één en dezelfde flex-cable, misschien dat de
connector binnenin een beetje los zit? Want beiden defect is onwaarschijnlijk, want touchscreen wordt door een digitizer chip geregeld, en finger print door een andere component die huist onder je homebutton.

Antwoorden (3)

je Moet je schermvervangen
Tip als je het zelf doet koop dan wel een echt Apple scherm, als je namaak koopt blijft hij het slecht doen (eigen ervaring)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Probeer een harde reden
Een harde reset is dat je telefoon opnieuw opstart druk je home knop en je uit knop 10 seconden ingedrukt

Ik hoop dat het werkt
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Beste Danielle,

Ik zie hier alleen maar 2 mogelijkheden:

1) je iPhone resetten. Voor je iPhone 5s doe je het zo:

-Druk de sluimerknop en de homeknop in samen voor een paar seconden.

- Na ongeveer 10 seconden start de iPhone vanzelf opnieuw en komt het Apple-logo op je scherm te verschijnen.

2) Als de bovenste niet werkt, dan vrees ik dat je het scherm moet laten vervangen. Een iPhone 5 nieuw scherm kost rond 70 euro. Als je op zoek bent naar de beste deal bij jou in de buurt vergelijk dan prijzen op https://www.gsmerz4u.nl

Succes.

Frank