Kunnen Apple medewerkers zien waar een toestel zich bevind??

Kunnen de medewerkers van Apple zien waar een toestel zich bevind ik ben helaas bestolen van mijn toestel en de dief heeft gisteren geprobeerd vragen tebeantwoorden op mijn telefoon maar dat is hem niet gelukt . Nu had ik daar een mail van gekregen en het ip adres dus die klootzak bevind zich in rabat met mijn toestel ik wil dus nu weten of dat Apple dieper kan gaan in het trancheren want ik zie enkel alleen in welke buurt hij zich bevind en als die dan hopelijk terug kom kan ik in iedergeval actie ondernemen (zoek mijn iPhone stond helaas uit super dom van mij 1TIP VAN MIJ NAAR JULLIE ZET HEM VANDAAG NOG AAN)

Graag serieuze reacties

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Jij kan dat zelf middels find my iPhone/iCloud Lock. Da's het paardemiddel in het ontmoedigingsbeleid van Apple om diefstal van iPhones minder aantrekkelijk te maken. Uit of aan maakt in dit opzicht niet zoveel uit, immers degene die het toestel even geleend heeft wil natuurlijk een werkend exemplaar en om dat te bewerkstelligen moet ie wel aan staan... Maar goed, je wel dat het toestel al in Rabat zit dus ik schat je kansen gelijk aan 0% dat je die ooit terugziet. En ik zou mij niet zo vast houden aan de IP adres waar vermoedelijk de dader zit, want ikzelf kan mijzelf ook voordoen als iemand uit Australïe terwijl ik in het zonnige Bloemendaal zit feel me?

Het beste antwoord

Helaas... Denk niet dat ze dat gaan doen!! Ligt bij hun nogal gevoelig qua privacy redenen. Wat je kan doen is je iPhone blokkeren! 1. Ga naar iCloud.com en log in 2. Alle apparaten 3. Selecteer je iPhone en gooi m op LockMode
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"Wat je kan doen is je iPhone blokkeren! 1. Ga naar iCloud.com en log in 2. Alle apparaten 3. Selecteer je iPhone en gooi m op LockMode" Find my iPhone stond uit (heb ik ook overheen gelezen) Toch een plus voor de moeite die je in het antwoord hebt gestoken, want sec genomen vroeg hij om serieuze reacties, en niet om serieuze antwoorden.... Overigens denk ik zelfs dat Apple het niet eens kan, mede doordat de iPhone niet via de DNA van find my iPhone gekoppeld was aan de vraagsteller. Hij zal ook de EDID en/of serial niet kunnen overleggen want als find my iphone al niet aanstaat zal de vraagsteller vast ook niet alle andere maatregelen zoals het vastleggen van die EDID/Serial hebben genomen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat jammer wel bedankt @ruben