Volumeknop (-) ingedeukt op de Samsung S7, wat moet ik doen?

Ik had mijn telefoon laten vallen (ja heel dom) maar nu is mijn volumeknop ingedeukt en komt er niet meer uit, hoe kan ik deze weer op zn normale plek weer krijgen? En hoe kan ik terwijl het zo is uit de veilige modus komen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
2.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt dit best laten herstellen in de winkle waar je die kocht.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb hem online bestelt met een abonnement bij Tele2.

Antwoorden (1)

Je zal hem open moeten maken, en eventueel de knop laten vervangen. Deze knoppen kosten maar een paar euro maar de Samsung S7 is niet gemakkelijk te openen. Eventueel dat je lokale telefoon reparateur je hier verder mee kan helpen. Let op: het onderdeel kost enkele euro's maar het repareren kost uiteraard tijd. Zorg dat je van te voren weet hoeveel het gaat kosten. Je kan ook kijken of je verzekerd bent, en dan bij je verzekering je geld te claimen.