Als ik mijn mobiel naar fabrieksinstellingen herstel, hoe gaat dat met mijn abbonement?

Ik heb een Huawei p8 Lite met een Ben abbonement, moet ik dan het abbonement ook weer herstellen ofzo?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je abonnement blijft wat het is.

Tenzij je GSM pre-installed is met gegevens (wat niet mogelijk kan zijn) kun je het best gaan navragen waar je deze hebt gekocht.

Normaal gezien is de SIM-kaart je 'abonnement' dat je bij je draagt. Als je deze in een andere GSM steekt werkt het nog altijd zoals bij deze GSM, dus je kan je gsm gewoon resetten.

Echter raad ik wel aan je kaart eruit te halen want enkele kansen kunnen zijn dat ze ALLES wissen dus ook gegevens op je SIM-kaart.