hoe kan je apps van je telefoon verwijderen die niet op je google account staat maar standaard erop staan ?

ik heb een telefoon over gekocht van een goede vriend van mijn hij zt bij vodafone ik bij kon nou zitten er standaard apps op die je niet kunt verwijderen is dat bij elke provider zo dat je die er niet uit kunt halen maar is er eenmanier om ze weg te halen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je er niet bijvertelt wat voor merk en model telefoon het is wordt het geven van specifieke informatie lastig.

Antwoorden (1)

Ja, dan zul je je telefoon moeten rooten zoals dat heet. Hiermee krijg je root toegang (admin toegang, oftewel je kunt dan alles op je telefoon). Dit levert wel risico's op. Je bent de garantie officeel kwijt, je kunt je telefoon door een simpele fout echt kapot maken (bricken) en virussen zijn makkelijker te plaatsen.

Persoonlijke note: Als je niet weet wat je aan het doen, hoe het precies werkt en wat de consequenties zijn laat dan de apps gewoon staan. Je hebt er op zich niet veel last van.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bedankt voor u antwoord zijn daar geen mensen voor die dat wel kunnen of gewoon niet doen is het beste want ik stoor mijn er niet aan :)