hallo,veschil tussen deze 2 zijn:
Aaanraakscherm:4: 960x640pixels//4s:960x640pixels
Geheugen: 4: 8,16,of 32GB//4s:16,32,of 64GB
Processor:4: Apple A4//4s:AppleA5
Interngeheugen:4: 512mb//4s 512mb
Camera achterkant: 4: 5 megapixel//4s:8 megapixel
Gewicht:4:133gram//4s 137 gram
Buiten bovenstaand antwoord ivm. antenne aansluiting zijn dit de belangrijkste verschillen
bovenstaande verschillen kun je zien: Open je Phone>Instellingen>algemeen>Info: hier kun je bekijken welk type ihone u bezit.
Groetjes : Ludgardon
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Mijn antwoord was:
"Het enige uiterlijke verschil is dat de externe antenne van de iPhone 4 is weggewerkt in de metalen band om het toestel." Maar "Open je Phone>Instellingen>algemeen>Info: hier kun je bekijken welk type iPhone u bezit" is een veel beter antwoord! Plus.