hoe kan ik mijn root volledig verwijderen?

Ik heb een OnePlus 2. Die heb ik ooit is geroot, maar nu wil ik het eraf hebben.

Heb al een fabrieksrset gedaan en ook via recovery een volledige reset. Toch zijn er nog wat bestandjes over gebleven waardoor apps die het niet doen met root (snapchat bijvoorbeeld) het nog steeds niet doen... Ik heb ook al via een file explorer geprobeerd om het te verwijderen, maar hij wil ze niet verwijderen...

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (1)

Meeste root managers hebben een unroot functie in de instellingen staan.

Er zullen dan nog wel resten van de root overblijven. Dus mogelijk moet je je hele systeem naar stock ROM moeten flashen.