Lg telefoon laad niet op. Wat te doen?

Hallo, ik heb mijn Lg telefoon nu drie weken maar hij laad niet meer op. Ik vind het zonde om een nieuwe telefoon omdat het een prima toestel is. Hij valt nog binnen de garantie is het een mogelijkheid om hem binnen de garantie te laten repareren of zijn er ook nog andere mogelijkheden om je telefoon weer GRATIS te laten opladen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je al een ander kabeltje geprobeerd, en een andere elektriciteitsbron?

Antwoorden (1)

ik zou naar de winkel bellen of gaan als er gewoon nog garantie op staat. je kan ook eens een andere oplader proberen, ik heb een oude samsung die met sommige opladers niet wilt opladen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Natuurlijk kun je de telefoon binnen de garantie laten repareren, de oplader en accu zijn gewoon onderdeel van je aanschaf. Wacht echter niet te lang, de garantie op de accu is vaak beperkt tot 6 maanden (de minimale wettelijke garantie).