ik heb geen draadloos internet in Londen. Hoe zit dit?

ik heb een prepaid kaartje van kpn en heb een EU bundel aangezet door *120# te sms'en. nu ik hier in Londen ben maakt hij geen verbinding. Weet iemand hoe dit zit? ik heb een samsung galaxy s5 mini.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Amadea
7 jaar geleden
KPN werkt alleen in Nederland.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je je roaming wel aan gezet?
TurfGraver
7 jaar geleden
En daarom heeft KPN een EU bundel Amadea :)

Het beste antwoord

Als je internet via de dataverbinding in het buitenland wilt gebruiken moet je (data-)roaming aan zetten zolang je databundel gebruiken wilt. Het is raadzaam om roaming weer uit te zetten wanneer je niet actief op internet bent omdat allerlei apps af en toe contact zoeken en zo stiekem jouw bundel leegsnoepen. Als je ergens op Wifi kunt inloggen kun je roaming uit laten om zo de bundel te sparen.