Is het mogelijk een afspeellijst van youtube op je iphone te zetten?

Kan dit, of moet je de liedjes apart downloaden en dan op je telefoon zetten?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (2)

in feite niet, je kan wel een playlist maken of afspelen
maar dat is alleen maar de link naar de video
en dus als je buiten je wifi thuis komt moet het worden gestreamd wat natuurlijk een data verbruik oplevert dat je niet wilt.

Je kan natuurlijk ook de video's wel downloaden maar als je alleen de muziek wilt luisteren is dat natuurlijk ook onzin om een "400 "mb file binnen te halen terwijl een mp3 of andersoortig maar 6 mb is of zoiets
Er is gewoon te weinig ruimte op je iphone zelf als je een grotere duurder iphone met 32 64 gig of zelf 128 gig hebt
Je kan ze op de pc wel converteren en dan op je phone zetten als het moet
en dan een playlist samenstellen als je thuis bent en dan via itunes op je iphone zetten
Handbrake is een goeie optie voor zowel windows als mac
capthavoc
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Duidelijk, dankjewel!
Je kan ook via een Windows Pc muziek downloaden. Zie bron.
En de link van een youtube muziekje naar de website die de bron is.
En dat muziekje krijg je als .mp3 bestand.
En dat doe je via de Iphone kabel overzetten naar je Iphone