wordt een samsung galaxy s6 heet?

ik wil graag een s6 kopen, maar ik ben band dat hij net zo heet wordt als mijn s4.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Antwoorden (2)

Uit ervaring kan ik zeggen dat de samsung s6 beter met de warmte om kan gaan.

Hitte wordt veroorzaakt wanneer de telefoon druk bezig is.
Bijv met intensieve en hoge kwaliteit spelletjes en videos.
Hierdoor kan de telefoon oververhit raken en kapot gaan.

Makkelijke oplossing is door het gebruim van dit soort activiteiten te beperken en/of je telefoon ook laten rusten.

Dit is al een langere tijd een probleem die voorkwam bij telefoonfabrikanten.
Hier houden ze natuurlijk rekening mee en de nieuwere telefoons kunnen veel meer aan voordat ze oververhit worden.

Dus ja een samsung s6 kan heet worden maar de kans dat dit gebeurt is veel lager dan bij een oudere telefoon bijv de s4
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
het heet worden van een telefoon heeft te maken dat hij werk verricht. Het heet worden van een telefoon is in het eerste opzicht niet erg, als een telefoon heet is werkt hij beter en sneller. Een telefoon die te heet is is ook weer niet goed.

Een S6 kan goed omgaan met warmte. Tuurlijk als je Youtube kijkt terwijl je een aantal apps hebt open staan en je een app aan het downloaden bent kan hij warm worden. daar heb je niet veel last van.

de oplader daar in tegen kan wel wat warm worden. maar daar heb je helemaal geen last van.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Processors en dergelijke componenten warmen altijd op tijdens gebruik maar om te zeggen dat hij door warmte beter presteert en niks ergs is vind ik niet kloppen. Wanneer een processor draait produceert hij warmte , dit moet gekoeld worden zodat de processor op een goede temperatuur blijft zodat hij zijn werk kan blijven doen.
Bij een slechte koeling kan hij oververhit raken en dat zorgt dan voor schade aan de onderdelen. Nieuwere telefoons kunnen vaak beter met warmte omgaan omdat de specificaties hoger zijn en meer aan kunnen voordat hij te warm wordt.
Maar het is altijd nog mogelijk om te veel te vragen en dan zal hij warm worden en uiteindelijk kunnen overhitten