Kun je een mobiele telefoon doorschakelen naar een huistelefoon?

...Zonder dat je een thuistelefoonaansluiting hebt?

(Het lijkt me namelijk grappig EN handig. Want wanneer je thuis bent hoor je niet overal je mobiel, maar een thuistelefoon rinkelt overal doorheen. Daarnaast is het gewoon hilarisch toch, zo'n oldschool huistelefoon ;) zie foto)

Picture for question
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K

Antwoorden (1)

Als je wilt doorschakelen, moet je een nummer hebben om naar door te schakelen.

Als je geen "vast" nummer hebt, kun je er ook niet naar doorschakelen.

Mooi toestel, die T65 :-)

Toegevoegd na 1 minuut:
Antwoord: kan alleen als je ook een "vast" nummer hebt.
Computoon
8 jaar geleden
fremar
8 jaar geleden
maar hoe?
ronron1212
8 jaar geleden
Als er een vast nummer is Fremar moet je even de handleiding van je mobiel lezen daarin staat hoe je doorverbind.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op een iPhone:
Instellingen > Telefoon > Doorschakelen.
Aanzetten en je nummer met +31 ervoor invullen.