500 belminuten of 500 MB, kan ik het dan allebei gebruiken?

Ik wil een nieuwe telefoon kopen met abonnement. Dan staat er bijvoorbeeld, of 500 belminuten of 500 mb internet, als ik die bundel koop, kan ik dan bellen en internetten of kan dat niet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (3)

Ja, je kan dan bellen en internetten. 500 mb internet is niet veel maar voldoende voor mail, WhatsApp en nieuwsberichten maar niet als je vaker filmpjes obline wil kijken. Zorg dan dat je wifi verbinding hebt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, dit betekent dat je de 500 minuten of MB's hebt. Dus je kan 500 MB's gebruiken en dan heb je geen minuten, of andersom. Maar je kan ook bijvoorbeeld 450 MB's gebruiken en 50 belminuten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De vraag is niet heel duidelijk. Maar ik ken abonnementen waar je 500 punten krijgt en één Mb download, één minuut bellen of één sms'je kost één punt. Alles door elkaar heen.
Deze toelichting omdat je vraag is: of 500Mb download of 500 belminuten. Strikt genomen is dat geen mix.