Zonder de sim (in Samsung) foto's gemaakt. Nieuwe sim erin gedaan en nu zijn we alles kwijt. Zijn de foto's nog terug te krijgen? (Zie verdere uitleg)

Laatst hebben wij op een nieuwe mobiel (Samsung) foto's gemaakt. Hier zat nog geen sim in. Toen we de nieuwe sim erin deden startte de mobiel opnieuw op en heeft alles terug gezet naar de instellingen en daarbij de foto's gewist. Zijn de foto's nu definitief verwijderd of is er een manier om ze terug te krijgen?

8 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zou de telefoon met een kabeltje verbinden met je computer, en dan beide "schijven bekijken.
Anders je SIM weer verwijderen en dan opnieuw zoeken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt, maar bedoel je echt de SIM-kaart of de SD-kaart?
capthavoc
8 jaar geleden
Als die fotos op sdkaartje staan kan je ze misschien via pc met recuva nog terug vinden
maar als je zegt dat er een reset heeft plaats gevonden is veel zoniet alles overschreven
dan denk ik niet dat je veel geluk zult hebben als er geen recente backup of een cloud backup is (zoals dropbox is gemaakt) is dan wordt het moeilijk

Antwoorden (1)

vreemd, bij mijn samsung is dat nog nooit gebeurd. ik denk dat je ze alleen terug kan krijgen met een back-up, als je die hebt. ligt denk ik niet aan de sim.